lauantai 14. tammikuuta 2012

Joululahja

Joulun jälkeen mua harmittaa joka vuosi enemmän ja enemmän yksi juttu. Minusta on kauheaa kuinka asia, jota ensin odotetaan monia viikkoja ja kun aatto on ohi niin joulu voidaan unohtaa ja ne valotkin pitää aina heti uudenvuoden jälkeen repiä pois. Ollaan kuitenkin pimeässä maailmankolkassa niin haluan kutsua niitä valoja ennemmin talvi- kuin jouluvaloiksi ja sen lisäksi aion nyt - reippaasti tammikuun puolella - kertoa mitä sain joululahjaksi. Alunperin mun ei pitänyt asiasta mitään täällä hiiskua, mutta olen niin innoissani tuosta lahjastani, että en ehkä ihan voi olla kertomatta.

Kirjoitin siis pitkästä aikaa joulupukille, tällä kertaa joulupukin sukunimi löytyi ulko-ovestani. Kirjoitin listaani asioita, joita haluaisin, mutta en todellakaan uskonut ikinä saavani muuten kuin itse ostamalla. Yllätys ei niinkään tapahtunut lahjaa avatessa vaan ostohetkellä, mutta se ei ole mulle tärkeintä. Eikä kyllä sekään että en varmasti tältä joulupukilta tule saamaan ainakaan seuraavaa syntymäpäivälahjaa, seuraava joululahjakin on todennäköisesti jäissä.


Laukku, jonka perään olen omien laskujeni mukaan nyt kuolannut suunnilleen kahden vuoden ajan. Tässä se(n pohja) nyt on. Nimikirjaimet A.W. enkä nyt puhu mistään A.W. Yrjänästä. Mun joulupukkini on ihan huippu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...