keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Diorin pohjat

Löysin sellaisen meikkipohjatuotteen, joka on koostumukseltaan sitä, mitä olen etsinyt. Diorin Diorskin Nude Natural Glow Creme-gel. Tuote on siis voidemainen meikkivoide, joka "kuivuu" iholle hieman puuterimaiseksi. Tämäntyyppisiä tuotteita käytin kun "aloitin" meikkaamisen eli kun aamuisin kävin äidin meikkipussilla kauan kauan sitten. Ainoa ongelma tässä oli tietysti hinta, mulla meni melkein vuosi ennen kuin uskalsin liikkeeseen kokeilemaan tätä ja aika pitkään että sain tuotteen ostettua. Hinta Suomessa hiema päälle 60 euroa, FeelUniquen hintakin on 36 puntaa eli tällä hetkellä noin 47 euroa. Puhutaan siis tosi hintavasta tuotteesta. Kävin kuitenkin Jyväskylän Kicksissä alelipukkeeni kanssa ja päätin ostaa omani sieltä (muutkin kyselijät varmaan saavat jonkin alennuksen, sillä oli kuulemma poistuva tuote).

Ihan uskomattoman helppo tuote ja pysyy jopa mun rasvoittuvalla iholla paremmin kuin hyvin ja sulautuu ihoon hyvin nätisti. Jopa se vaalein sävy 010 Ivory oli mulle hyvin sopiva vaikka aluksi epäilinkin.

Olin käyttänyt tuotetta kaksi viikkoa kun pohja alkoi paistaa! En mielestäni mitenkään lutrannut tuotteen kanssa, mutta silti pohja alkoi paistaa. Kuvanottohetkellä tää on kuitenkin ollut käytössä jo pidempään. Järkytyin. Todella hyvä tuote, mutta ei näemmä kovin riittoisa. Saa nyt nähdä kauan loppuunkäyttäminen kestää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...