sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Vartalovoiteesta käsivoiteeksi

Syksy alkaa näkyä mun käsissäni kuivuutena, mutta onneksi olen löytänyt siihen vastalääkkeen.


Viime keväänä kädet näytti ihan raastetuilta ja tuntuivat raastinraudoilta. Eräänä päivänä kuitenkin jäin Premier-tuotteita myyvän miehen ansaan ja kokeilin heidän myymäänsä tuotetta käsilleni. En ostanut mitään, mutta palasin tiskille myöhemmin ostamaan tuon tuotteen. Peruskäsirasvat tuntuvat mun käsilläni hyviltä juuri sen hetken kun tuote on paikallaan, mutta sitä täytyy lisätä välittömästi jos käsiä pesee ja totuushan on, että ainakin tällä kampaajalla päivästä suuri osa kuluu käsiä tai päitä pesten. Tämä vartalovoide  kuitenkin pelasti mun kädet eikä sitä tarvitse olla joka välissä lisäämässä.

Purkki kuitenkin on kaikesta hienoudestaan kömpelö tähän käyttöön ja toisaalta mua inhottaa ajatus siitä kuinka paljon törkyä tällainen tuote kerää käsistä. Spaattelisi olisi tietysti vaihtoehto, mutta se on tällaiselle mukavuudenhaluiselle vähän työlästä. :D


Niinpä keksin purkittaa pienen määrän kerrallaan pieneen pumppupulloon. Miksei mikä tahansa pienempi purkki olisi tähän ok, mutta pumppu on kuitenkin aika kätevä asia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...