lauantai 9. marraskuuta 2013

Revlon by Marchesa

Tarroja! Siis kynsitarroja. Joitain viikkoja sitten Nude-blogin Erika kyseli saako noita Revlonin kynsitarroja mistään. Joku sanoi, että eBay auttaa. Niin se auttoikin, vaikka ei pitänyt. :D Muutaman napauksen jälkeen olin ostanut kolme settiä tarroja tältä myyjältä. Tarrat saapuivat alle viikossa ja heti samana päivänä kokeilin yhtä tarraa, jonka sain jaettua kahdelle lyhyelle kynnelle.

Tarrat on olleet sormissa nyt 13 päivää, näkeneet jos jonkinlaisen hiustenpesun, hoitoainemuhittelun, kynsilakanpoistoaineen(!) ja tältä näyttää:

Lakat on muissa sormissa vaihdettu uusiin jo pariin kertaan, mutta tarra on silti siistin näköinen. Ensimmäisen päivän jälkeen kävi niin onnettomasti, että tuju siveltimenpuhdistusaine hulahti lakkojen päälle ja sotki ne täysin, otin lakat luonnollisesti pois ja olin jo valmistaunut luopumaan tarrastani, mutta se todella kesti myös kynsilakanpoistoainetta.

Aiemmin mulla on ollut jokunen tarra OPIlta. Tämä Revlonin versio oli mun mielestäni helpompi asettaa paikalleen eikä ilmakupliakaan tullut. OPIn vastaavat tuntuvat lörpömmiltä ja eivät kyllä mulla kestäneet näin kauaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...