sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Tallinan kosmetiikkasaalis

Olin muutama viikko sitten opiskelemassa Tallinnassa ja tottakai kosmetiikkatarjonta piti taas tarkastaa. Tällä kertaa sain uskoteltua itselleni, että en osta asioita, joita en tarvitse. Sain minä kuitenkin jotain tuhoja aikaan.


Hikoilen kuin mies! Joudun pesemään vaatteita jokaisen käytön jälkeen ja tuntuu ettei mikään maailman dödö riitä. No nyt täytyy sanoa, että olen vain tyytynyt liian lällyyn kamaan. Kaubamajan hyllystä löytyi Perspirex, jota ohjeen mukaan käytetään 3-5 päivän välein illalla. Pitäähän tällainen tuote tietysti kokea. En tiedä säikähtivätkö hikirauhaseni vai mitä ihmettä tapahtui, mutta kyllä, kainalot pysyivät kuivina ainakin tuon kolme päivää. Harmi vaan, että tää oli niin tujua kamaa, että mun kainalot saivat jonkin kutisevan reaktion ja iho vähän aukesi. Seuraavan viikon aikana sain tyytyä vain kainaloideni rasvailuun ja hoitamiseen. Toimii kyllä!

Lisäksi ostin kokeeksi yksittäispakattuja ja pieniä dödöliinoja laukkuun siltä varalta, että hiki iskee dödön yli kesken päivän.

Mukaan lähti myös hyväksi havaittu Aldo Vandini -silmänympärysnaamio. Kuulostaa ehkä vähän hassulta, mutta imeytyy nätisti ja on mukava hemmottelujuttu.

Olen taas onnistunut pudottamaan yhden pinsetit lattialle, joten tällä kertaa en ostanut uusia Tweezermaneja, vaan otin kokeeksi edulliset Solingen pinsetit. Nämä on terävät, mutta rakenne on ehkä mun makuuni vähän liian lörppö. Hoitaa hommansa, mutta kyllä ne Tweeszermanit on oikeasti rahansa arvoiset. Tässä toki hinta-laatu-suhde oli kohdallaan, hintaa oli alle viisi euroa.

Kokeeksi ostin myös InvisiBobblen pikkuisia Nano-lenkkejä ryöstöhinnasta - 4,90e / 3kpl - huolimatta. Laivalta nappasin Balmainin hiusnaamion, hoitoaineet kun ovat mulla ihan lopussa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...