maanantai 28. toukokuuta 2018

Kauneusbloggaajien meikkihaaste

Postaus sisältää pr-näytteitä - tuotteet merkitty tähdellä *



Olen aina toitottanut, että minä olen kauneusbloggaaja, en meikkibloggaaja. Syy tähän on se, että en itse osaa käyttää vahvoja meikkejä tai aina panostaa aamuisin. Arvostan niitä ihmisiä, jotka viitsivät tehdä monivaiheisen meikin joka päivä ja aina keksiä jotain uutta. Minun blogini olisi meikkiblogina varsin tylsä ja hyvin yksioikoinen.

Alohair-blogin Sanna huhuili olisiko joku kiinnostunut haastamaan itsensä ja ainahan minä olen! Toivoin että sieltä tulee jotain tukkahaastetta, mutta meikkihaaste on itse asiassa paljon parempi minulle - enemmän aitoa haastetta.

Jokaiselle arvottiin oma sana, josta piti lähteä hakemaan inspiraatiota meikkiinsä. Oma haastesanani on kesäyö. Kesäyöt on ihan parhaita! Kesäyöt on lämpimiä, lempeitä, kirkkaita ja ennen kaikkea valoisia. Mitä pidemmälle kesää mennään, öihin alkaa tulla oma ainutlaatuinen hämyisyytensä.

Lisähaastetta tulee siitä, että jokainen mukana oleva käyttää samaa NYXin The go-to -palettia*, jonka pretty.fi meille tarjosi JA Glitternistin glitteriä*.

Tänään oman haastetyönsä julkaisevat minun lisäkseni:


Aiemmin osallistuneita:



Lisää meikkejä tulossa 4.6.




Paletti itsessään näyttää minun silmiini pätevältä arkipaletilta ja omasta mielestäni parasta onkin juuri se, että itseään täytyy haastaa ettei päädy siihen tuttuun ja turvalliseen.

Päädyin käyttämään yhdeksästä sävystä kuutta! En välittänyt sen kummemmin mikä on tarkoitettu poskille tai silmille, tein vain. Korostussävystä ja poskipunasta tulee yhdessä aivan ihana lämmin persikka, poskipuna yksinään silmillä on mukavan kirkas, mutta ei näytä silmätulehdukselta (voitto!). Liikkuvalla luomella käytin vaaleaa luomiväriä ja korostussävyä. Alarajaukset tein tuolla ihanan värisellä violetilla. Kulmiin käytin sekä varjostusväriä että ruskeaa luomiväriä. Halusin pitää lopputuloksen kevyenä, joten jätin muut rajaukset ja ripsarit välistä.




Jotta parempi överit kuin vajarit -sanonta tulisi toteen: sinivihreää glitteriä alaluomille ja hopeista glitteriä "kruunuksi" tasoittamaan koko setti.

Mustahan tämä meni ihan hyvin! Ehkä näitä meikkejä uskaltaa kokeilla useamminkin.

Miltä näyttää?

22 kommenttia:

  1. Kaunis meikki :)

    P.s. Mua ei taida tuossa aiemmin osallistuneiden listassa olla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Kappas vaan, nyt on sunkin postaus listassa!

      Poista
  2. Toi otsan glitter on mun mielestä niin siisti! Ja kesäsyöt on vaan niin hienoja :) Hienosti olet haastanut itsesi :)

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Otsan glitteri on hyvä idea, muutoinkin hyvin onnistunut kokonaisuus :)

    VastaaPoista
  4. Ihanasti olet käyttänyt tuota glitteriä tässä meikissä <3<3

    VastaaPoista
  5. Upea, mulla tulee noista silmän lähellä olevista glittereistä ihan kesäyön järvenpinta mieleen. <3

    VastaaPoista
  6. Kaunis! Nää vähän hämyiset kuvat toimii vielä loistavasti tuomaan tunnelmaa <3

    x Charlotta
    www.charlottaeve.com

    VastaaPoista
  7. Aika hankala sana! Mulle tulee kesäyöstä mieleen vain auringonkajo ja liplattava vesi, mutta tää sun versio kuvaa vielä kyllä ehkä paremmin tuota sanaa!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noita asioita mullekin kyllä tulee mieleen kaiken muun lisäksi. :)

      Poista
  8. Todellakin uskaltaa kokeilla! Tää toimii todella hyvin! Tykkään erityisesti siitä, ettet käyttänyt ripsaria, lopputulos on tosi cool ja taiteellinen.

    Kesäyö on mielettömän inspiroiva sana.

    VastaaPoista
  9. Upea!Tää on tosi tyylikäs toteutus!

    VastaaPoista
  10. Näyttää tosi hyvältä, upea toteutus! :)

    VastaaPoista
  11. Aivan ihanalta näyttää ja tosi kaunis tulkinta kesäyöstä! Todella herkän kaunis kokonaisuus!

    VastaaPoista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...