keskiviikko 12. lokakuuta 2016

Liisa tässä!


En ole varmaan ikinä tämän kuuden vuoden aikana esitellyt itseäni sen kummemmin. Toki minusta varmaan jonkun kuvan saa jos on pidempään lukenut. Nyt kun päätin taas keskittyä vain tähän blogiin, on varmaan ihan soveliasta aloittaa alusta.

Olen Liisa, valokuvaaja, meikkaaja ja (parturi-)kampaaja ja vielä hetken aikaa liiketalouden opiskelija JAMKissa. Olen blogannut aika pitkään, yli kymmenen vuotta, Elämää smykkinä -blogi on pyörinyt tammikuusta 2016. En ole nimekäs, tämän kaiken kun olen tehnyt varsin nimettömästi. Tämä omilla kasvoilla esiintyminen on ollut aina vähän jännittävää. Varsinkin kun joskus pitää oikeasti esitellä sitä omaa naamaa! Valokuvaajana ja valokuvausta opettavana olen vahvasti sitä mieltä, että jokaisen kuvaajan tulee kyetä olemaan myös sillä puolella, mitä moni kutsuu "vääräksi puoleksi". En aina elä kuten opetan, mutta yritän parantaa (omaa) maailmaa(ni) pala kerrallaan!

Juttuni painottuvat aika vahvasti kauneuteen ja hyvinvointiin, kaiken lisäksi vähän kieli poskella ja niksipirkkamaisesti. Maailma nimittäin kaipaa kepeyttä. Kauneusaiheiden ulkopuoleltakin olen joskus juttuja julkaissut. Yksi aktiivisimmista lukijoistani sanoi viime vuonna, että blogiini on kiva tulla kun ei koskaan tiedä mitä odottaa. Eli kaikenlaista täällä on vuosien mittaan tapahtunut ja niin se taitaa jatkua.

Pidän kaikesta pienestä sekä pörröisestä - ja sateenkaarista ja yksisarvisista. Enkä tarkoita pienellä ja pörröisellä vain söpöjä eläinten pentuja, vaan yleistä fiilistä. Tässä vielä mielenmaailmaani valottava kuva viime syksyltä. Mallina kaunis Sara.



Tervetuloa!

4 kommenttia:

  1. Itsekin olen jo pitkään pohtinut jonkinlaisen esittelypostauksen tekoa, mutta jotenkaan en vain ole saanut aikaiseksi - pitäisiköhän tsempata ja yrittää sellainen lähiaikoina saada rustailtua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! Kyllä minä ainakin olen aina niin utelias, että kiinnostaa kuka siellä taustalla on. :)

      Poista
  2. Eipä ole kyllä alkuaikojen jälkeen tullut mitään esittelyä tehtyä... Toki tälläiset 10 faktaa minusta -postaukset kertoo jotain, muttei todellakaan paljon. Ehkä pitäisi toteuttaa tämä myös!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
  3. On nää aina ihan kivoja lukea ja ihminen kuitenkin muuttuukin. :)

    VastaaPoista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...