maanantai 12. kesäkuuta 2017

Huulipuna joka takuulla pysyy



Minä laahaan taas trendejä jäljessä, mutta eipä ole muutenkaan mun tapaistani olla kopioimassa juttuja - ainakaan siellä etunenässä. En tiedä viineistä juuri mitään, mutta viime talvena näin harjoittelupaikkani Instagramissa Chateau Labiotte -viinipullot ja ihastuin. Kyseessähän on nestemäinen huulipuna, joka ikään kuin tahraamalla huulet saa luotua pysyvän punan. Väri lähtee kulumalla, mutta ei ole esimerkiksi tahmainen ja jää lasinreunaan kiinni. Mun suosikkilaatuani siis!

Tahramaisia punia on ollut piiitkään ja yksi mun suosikeistani on Benefitin perinteinen Benetint, mutta tutustuin näihin aikanaan Make Up Storen tuotteen kautta. Vastaavanlaisia tuotteita löytyy siis melkein merkiltä kuin merkiltä.

Viinipullot olivat hauska juttu, mutta ei niin jännä, että olisin lähtenyt netistä niitä ostamaan. Nyt kun pullo sattui korealaisessa meikkikaupassa vastaan, niin tietysti se oli kokeiltava. Kaiken lisäksi sain täysikokoisen pullon kanssa pikkupullon toista sävyä.

Täytyy sanoa, että pigmenttiä on ja tuote Pysyy. Se on oikeastaan myös aika ongelmallista. Jos ja kun teet virheen, se myös näkyy. Korjailu aiheuttaa vain saman ketjureaktion kuin siipirajausten tekeminen. Kohta näyttää siis siltä kuin olisit saanut jonkin kauhean ihotaudin tai yritit punata huuliasi pahimmasta mahdollisesta turbulenssista kärsivässä lentokoneessa.

Hauska tuote siis ja todella kauniit sävyt, mutta ei tätä ainakaan kiireessä käytetä. Joko tahrapunainto meni ohi?




6 kommenttia:

  1. Eikä, mä voisin ostaa jo pakkauksen vuoksi. :D Värikin on tosi nätti.

    VastaaPoista
  2. Hui kauhistus, enpä taitasi uskaltaa tuollaista punaa kokeilla. Mulla, kun on niin tärisevät kädet muutenkin, niin olis aika surkuhupaisaa kulkea naama punaisissa viiruissa;)
    Pakkauksesta annan ison plussan, kuitenkin;):D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin tuntuu, että käsi tärisee aina just sillon kun ei pitäis. On näistä toki myös luonnollisempiakin sävyjä, niin tärinä ei niin haittaa. :)

      Poista
  3. Onpas hauska pakkaus! Olen yrittänyt testailla nestemäisiä kestopunia mutta en oikein ole ihastunut. Voi olla meikäläisellä kyllä myös ihan vaan tottumiskysymys....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on varmaan tottumiskysymys. Mulle näissä nestemäisissä on aina ollut se pysyvyys, joka on vetänyt näitä kohti.

      Poista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...