sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Ihana kukkapuna huulille


Arvatkaas mitä löysin? No sen kehutun kukkapunan tietysti! Täällä on näkynyt muutamalta merkiltä vastaavia tuotteita, mutta niiss on ollut ihan hirveä lemu kaikissa. Tykkään meikeistäni lähes hajusteettomana ja käyttää niitä hajusteita tarvittaessa muuten. Nyt kuitenkin löysin liikkeen, joka myy vain korealaisia meikki- ja ihonhoitotuotteita. Oli meillekin tuttuja merkkejä kuten TonyMoly (tai tounimory niin kuin korealainen omistaja nimen lausui), Etude House ja paljon merkkejä, joista en varmasti ole koskaan kuullutkaan. Korealaiset tuotteet on niin söpöjä ja ne toimii. Kun myyjä esitteli minulle kukkapunaa, joka mukautuu jokaisen huulille ihan eri väriseksi riippuen ihon happamuudesta, olin myyty. Kun nappasin hylsyn käsiini tajusin sen olevan kuuluisa Kailijumei.

Tässä on kaunis punainen hylsy ja siinä on "lukko", ettei puna aukea laukussa ja sotke kaikkea. Kaiken lisäksi hylsyssä on pieni ja kätevä peili. Ihan nerokasta! Onhan näitä peilillisiä ollut aiemminkin, mutta erityisesti tässä tuotteessa koen sen melkein välttämättömäksi. Tahramainen puna kun osuu iholle, niin se ei heti lähdekään. Kannattaa siis värittää rajojen sisäpuolelta tätä hoitavaa punaa levittäessään.

Koostumuksensa takia puna ei myöskään kulu rumasti tai jää lasinreunoihin kiinni. Ihan mun juttu! Sitä tosin ihmettelen vieläkin, että miksi valitsin tämän vaaleanpunaisen kukan enkä sitä erottuvampaa ja nättiä violettia (tai punaista, kuten pakkaus sanoi). Ehkä täytyy palata liikkeeseen joka tapauksessa. :D


Hintaa korealaiskaupassa 25 aud eli hieman alle 20 euroa. Näitähän saa suomestakin eleveniltä, mutta en ennen tänne tuloa raaskinut tätä ostaa koska en tarvinnut. En kai tarvinnut nytkään, mutta tarvitsin kuitenkin vähän. ;)

Joko olet kokeillut?

7 kommenttia:

  1. Hih, mieli muuttui selvästi matkan aikana. :D En ole kokeillut, mutta nää on niin nättejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen että mun ainakin oli pakko nähdä ja kokea tää itse ennen kuin se aidosti iski. Tykkään just stainimaisista luonnollisista ja hyvin pysyvistä punista. Toisaalta olin täällä jo meinannut hankkia sellaisen old school -väriä vaihtavan punan vihreänä. Onhan tää nyt paljon kauniimpi kuin vihreä puna! :D

      Poista
  2. Superkaunis:) Raaskisinkohan edes käyttää... Mulla on yksi Holika Holikan sydämen mallinen huulipuna, jota en ole käyttänyt kertaakaan, ettei suloinen ulkomuoto kärsi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kyllä on! Minä totesin että tämä tulee käyttöön, koska mulle se hienous on juuri siinä, että käytännössä kirkkaasta puikosta tuleekin huulille väriä. :)

      Poista
  3. juu, tällainen on omistettu jo viime vuonna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! :) Mun oli pakko kokea itse ennen kuin pääsin tähän hypeen mukaan. :)

      Poista
  4. Oon kokeillu ja tykkäsin! :) Voit käydä mun blogista lukemassa lisää, jos et ole jo sattunut käymään :) Tykkäsin tosta hylsystä kyllä! :)

    VastaaPoista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...