maanantai 4. tammikuuta 2010

Mulla on ollut aika photoshopintäyteiset pari päivää. Lauantaina kävin opettamassa erästä toimittajatuttua ja tänään olen vastaillut sen kysymyksiin ja osallistunut yhteen photoshop-"kisaan", jonka perusteella valitaan kuvankäsittelijä eräälle nettisivustolle.

Oon nyt aivan innoissani tosta "kisasta". Tosin samalla myös hurjan peloissani siitä että jos olenkin vain ihan keskinkertainen tekijä ja ne muut ovat niin paljon taitavampia että homma meneekin jollekin muulle tai mikä pahempi, homma menisi jollekin osaamattomammalle sillä sen jälki olis peruskuvaajan mielestä paljon "photshopatumpi". Saapa nähdä, mutta siitä tuleva raha kelpais todella.

Ainakin olen saanut itseni pidettyä kohtuullisen kiireisenä tai ainakin pidettyä näppini kurissa nettikaupoista. Tänään tosin vastaanotin viimeisimpiä viime vuoden tilauksia. Mua on alkanut jo vähän nolottaa se että jopa postinkantaja virnuilee kun mulle tulee niin usein paketteja. Tosin pidänpä ainakin postinkantajan hommassaan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...