lauantai 3. syyskuuta 2011

Olen aiemminkin sanonut että kirjoitan näitä horinoita pääasiassa itselleni ja viime aikoina tää kirjoittaminen on erityisen vahvasti mennyt sellaiseen koulupäiväkirjahommaan, silti välillä mietin että lukeeko näitä juttuja ihan oikeasti joku vai kirjoitanko täysin itselleni. Kommentteja saan melkein yhden käden sormilla laskettavan määrän vuoden aika ja lukijoiksi tunnustautuvia ihmisiäkin on runsaat kaksi, joten noista asioista lukijoiden olemassa oloa ei voi päätellä. Aloin epäillä että mua ihan oikeasti taitaa lukeakin joku sillä Bloggerin tilastoista näkyy, että käyntejä on viimeisen parin kuukauden aikana tullut (mun mittapuullani) ihan reippaasti ja yllättävän moni tänne eksyneistä näkyisi olevan Suomen ulkopuolelta. Toki olen nyt kirjoittanut paljon ahkerammin, mutta ilmeisesti jotakin kiinnostaa sellaisetkin tekstit joissa kerron ostaneeni sakset, eikä siinä mitään, itsehän minä niitä kerron. :D

Nyt on mainio hetki paljastaa olemassaolosi jos olet käynyt lukemassa juttuja useammin kuin kerran. ;)

2 kommenttia:

  1. Minä ainakin tunnustaudun lukijaksi. Ja vaikka minun osaltani taitaa tilastoihin tulla merkintä Ruotsi, niin Suomesta käsin kyllä luen näitä. Työpaikan palvelimet vain sattuvat olemaan Ruotsissa. ;)

    VastaaPoista
  2. Hei Tiina, sun blogiasi olenkin käynyt lukemassa. Kiva kun ilmoitit olemassaolostasi. Ajattelinkin, että varmasti ainakin osa noista "ulkomaalaisista" lukeekin tätä ihan vaan Suomesta. :)

    VastaaPoista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...