perjantai 30. maaliskuuta 2012

25. kouluviikko

Maanantai: Lusmupäivä tai siis migreenipäivä, joten olin poissa.

Tiistai: Asiakaspalvelupäivä, ensin näytti siltä ettei minulla mitään töitä ole, mutta pääsinkin tekemään haudehoidon ja intialaisen päähieronnan. Opettaja jossain vaiheessa kärttyili minulle että miksei minulla ole asiakkata ja toisilla on samalle päivälle kaksi. Eihän se minun hommani ole viedä muiden töitä.

Keskiviikko: Asiakaspalvelupäivä, olin järjestäjänä eli en oikeastaan tehnyt mitään. Ei tosin kovin moni muukaan tehnyt. Hiljainen päivä siis.

Torstai: Permisteoriaa ja aloe vera -esitteijä.

Perjantai: Kokeiltiin käytännössä miksi jotkin asiat permanentin teossa on kiellettyjä esim. tehtiin permistä juuri vaalennettuun hiukseen, toinen ryhmä teki rastoja ja kolmas kokeile aikansa eläneitä lainelevyjä(?), joissa jälki kyllä oli nättiä. Hius ei siis kuitenkaan ollut kenenkään päässä vaan ne olivat testihiustupsuja, ei siis pilattu kenenkään hiuksia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...