tiistai 15. lokakuuta 2013

Taas myöhässä - v10 plus -kuorinta

Vanha juttu mulle ja vanha juttu teille, mutta koneella on pyörinyt yksi kuva niin pitkään, että kai sitä voi olla käyttämättäkään.

V10 plus water base peeling vilahti keväällä usemmassakin blogissa ja omassa kaveripiirissäkin tuotteesta oli paljon puhetta, kaikki hyvää. Tuote on siis geelimäinen kuorintatuote. Ainetta laitetaan kasvoille, annetaan olla viitisen sekuntia ja hierotaan. Hieronnan aikana tuote muuttuu ryynimäiseksi. Kuvittelin siis oikeasti, että se on tuote, joka muuttuu ryynimäiseksi iholla vaikkapa ihon happamuuden tai lämmön ansiosta. Yhden kerran kokeilu todisti mulle, että ne ryynit on todellakin mun omasta ihostani.

Ensimmäisellä kerralla olin keskittynyt itselleni pahimpaan eli t-alueeseen ja leuka näemmä jäi vähän vähemmälle huomiolle, niinpä "ryynit" jäivät osittain paikalleen. Ei kun uusi kierros, jotta sain loputkin pois. Tämän jälkeen ei tosiaan tarvinut ihmetellä mitä tapahtuu.

Tuote osoittautui ihan mahtavaksi ja nyt mulla onkin jo toinen tuubi menossa. Kummallakin kerralla olen omani ostanut jostain nettiapteekista, sillä lähimpään sarjaa myyvään apteekkiin on mulla matkaa yli 100 kilometriä. Ensimmäinen paikka toimitti lähetyksen pakettiautomaattiin, toinen postiin. Postin virkailija päätti pakettia ojentaessaan ilmoittaa minulle ja 20 muulle paikalla olleelle suunnilleen seuraavasti: "Paketti nettiapteekista, ole hyvä!" Katseista päätellen kosmetiikan ostaminen apteekista ei ole se ensimmäinen mielikuva. ;D

2 kommenttia:

  1. Hei,
    Et ole ainoa "myöhäinen", itsekin vasta kuulin koko sarjasta I love me- messuilla :) Mutta nyt olen julistanut tuotteen mahtavuutta niin blogissa kuin kaveripiirissäkin, kyllä tästä täytyy kaikkien saada tietää! :)

    http://naisenoma.blogspot.fi/2013/10/naisen-testissa-v10-plus-kuorintageeli.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi "myöhään" kuin ei milloinkaan. :) Hieno tuote kyllä.

      Poista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...