sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Mistä tätä saa

Kosmetiikkabloggaajien keskuudessa on ollut pohdintaa siitä kuinka paljon esitellyistä tuotteista tulisi olla tietoja mm. myyntipaikasta ja hinnasta. Minähän olen näitä tietoja kirjoittanut aika onnettomasti, syitä on monia, mutta minua kiinnostaisi kuulla sinun mielipiteesi.


Haluaisin olla mahdollisimman lukijaystävälinen, mutta välillä en ihan itsekään tiedä mistä käyttämiäni tuotteita saa tai mikä on niiden hinta - varsinkin jos olen itse tuotteet saanut testaukseen. Toki aina voi yrittää enemmän. Eräänkin tuotteen kohdalla päätin olla kirjoittamatta, koska en ole itsekään löytänyt sitä mistään tämän kaupungin kaupasta.

Millaisia tietoja haluaisit esittelemistäni tuotteista?

P.s. Tuo tuote, josta en kirjoittanut oli Herbinan hajusteeton kuivashampoo. Yleensä kuivashampoota käyttäessäni saan asunnon toisesta päästä valitusta siitä, että minä "myrkytän" jotain. Hajusteettoman tuotteen kanssa tuota kommenttia ei koskaan tullut. Eli jos tiedät mistä tuota saa, niin kerro ihmeessä minullekin!

4 kommenttia:

  1. Kyllä mua kiinnostaa ainakin hinta, se kun on usein se ratkaisevin tekijä ostopäätöstä tehdessä. Ja jos on joku vähän erikoisempi tuote, niin mielellään siitäkin haluan tietää ostopaikan. Perus lumenet ja maybellinet varmaan jokainen löytää ilman sen kummempaa ostopaikkojen erittelyä.

    VastaaPoista
  2. Mä yleensä laitan hinnat ja ostopaikat ainoastaan sellaisista tuotteista mitkä ei oo just tuota perus Nivea, Lumene jne. kamaa

    VastaaPoista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...