lauantai 6. lokakuuta 2018

Kosmetiikkauutisia: Benefitiä Viking Linelta

Iloisia uutisia, jotka ei välttämättä ole enää edes uutisia. Viking Linelta saa tätä nykyä ostettua Benefitiä eli merkkiä saa melkein jopa Suomesta!

Olin eilen tulossa työmatkalta tuolta Helsingin jatkeesta eli Tallinnasta. Luonnollisesti kosmetiikkaosasto täytyy aina koluta, ei mitään kummaa siis siinä. Sen sijaan yllätyksiä oli monia: Myymälässä oli hyllymetreittäin hollantilaista Ritualsia, Lumenen joulukalenteri oli myynnissä hyvään 67,90 euron hintaan (maissa 89 euroa) ja paljon muuta. Suurin yllätys oli kuitenkin Benefit brow bar! Erityisen hyvin edustettuna oli merkin kulmatuotteet, mutta yllätyin kuinka paljon minituotteita ja joitain täysikokoisia oli myynnissä myös muista tuotesarjoista. Erityisesti itseäni houkutteli neljän poskipunan "traveller only" -erikoistuote. Pidin kuitenkin järjen päässä ja totesin etten tarvitse. Joku teistä saattaa kuitenkin olla kiinnostunut.

Sinällään tämä ei kyllä ollut mikään uusi juttu, ilmeisesti tuotteet ovat päätyneet Viikkarille jo viime kesänä. Oli tämä kuitenkin uutinen minulle!

Kuvakaappaus vikingline.fi

Olin myös tosi hämmästynyt hinnoista. Lähiaikoina olen tainnut kulkea enemmän Tallinkin lautoilla kuin millään muulla, koska niitä lähtöjä nyt isolla firmalla on enemmän kuin muilla. Tallinkilla olen kuitenkin ihmetellyt että miksi ostaisin sieltä mitään muuta kuin erikoisjuttuja, joita muualta ei saa. Hinnat on mun nähdäkseni tosi lähellä maahintoja ja toisaalta vaikka tuotteet ovat sisällöiltään monesti isompia, ei se välttämättä minun ostopäätökseeni vaikuta. Sen sijaan olin silmät pyöreänä Viking Linen hinnoista - hyvässä mielessä. Mukana oli paljon erikoistuotteita, joiden hintaa ei voi sinällään välttämättä vertailla, mutta myös maissa myytäviin tuotteisiin nähden hinnat olivat varsin kilpailukykyisiä. Esimerkiksi bareMineralsin Get Started kit maissa hintaan 55 euroa ja Viking Line Xprsillä 38 euroa tai Guerlainin kynsilakka maissa n. 26 euroa, lautalla alle 14 euroa. Näissä hinnoissa on paljon enemmän kuin "tax free" -hinta!

Toki nyt laivalle ei ehkä kannata mennä sen takia, että lähtee erityisesti shoppailemaan tai etsimään jotain tiettyä. Jos kuitenkin muutenkin tulee liikuttua, niin aina kannattaa katsoa mitä löytyy!

2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkeistä! Olen varmaan tämän vuoden puolella menossa Viikkarin laivalla "johonkin" (arvon vielä Tallinnan ja Tukholman välillä), joten hyvä muistutus tuo Benefit-asia! Kiinnostaa kovasti ja on paljon kivempi nähdä tuotteet livenä kuin tilata netistä sokkona:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepa hyvä! Siitä on hirvittävän pitkä aika kun olen ollut jollain isommalla laivalla, niin en osaa sanoa voisko isommassa Tukholmaan menevässä suurempi valikoima? Toisaalta olin myös vaikuttunut Viking Exprsin kokoon ja valikoimaan suhteessa vaikka Eckeröön ja Tallinkiin.

      Poista

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...