maanantai 21. tammikuuta 2013

Vähän erilainen kampaus

Tein ennen joulua harjoituksena kampauksen pitkähiuksiselle työkaverille. Olin jo valmistautunut purkamaan kampauksen, mutta työkaveri ilmoittikin iloisesti lähtevänsä kampauksen kanssa viettämään tyttärensä syntymäpäiviä. :)

Oon ihaillut kovasti venäläistyyppistä mahtipontisuutta ja kikerrystä hiuskuvissa. Yleensä kai kyseessä on kilpailu- tai näytöskampaukset. Kokeilin sitten taitojeni mukaan tehdä jotain vähän suurempaa ja kikertävämpää kuin yleensä.

Tässä pari kuvaa kampauksesta. Kuvat ei ole mitään mestariteoksia, mutta kunhan on jotain todistetta asiasta. ;)








Lopuksi vielä jotain ihan muuta ennen joulua tapahtunutta.
Olin ennen joulua hammasrautojen asennusreissulla ja olin yötä kavereideni luona. Tällainen minua oli vastassa: Ewokkia muistuttava peitto :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...