torstai 24. toukokuuta 2012

Mistä ostan NARSini


Tajusin, että olen aika usein maininnut Narsin, mutta en ole koskaan oikein tainnut sanoa mistä sitä saa. Harvoja niitä mun mielestäni mielenkiintoisia merkkejä saa Suomesta, joten ainakin Narsin tapauksessa pitää tyytyä nettitilauksiin.

Varmin tapa Narsia etsivälle on tietysti valmistaja itse: http://www.narscosmetics.eu/
Suomeen Narsia toimittaa myös brittiläinen HQhair: http://www.hqhair.com/health-beauty/brands/nars.list EDIT: HQhair lakkasi toimittamasta NARSia Suomeen lokakuussa 2013.
Muutaman siveltimen olen ostanut myös jenkkikauppa Kiss and make upilta: http://www.kissandmakeupny.com/
Lisäksi vaihtelevan valikoiman Narsia tarjoaa allcosmeticswholesale.com ja brigette's boutique

Kolme viimeistä tosiaan toimittaa tuotteensa rapakon takaa, joten alv-rajat kannattaa pitää mielessä. Narsin omaa nettikauppaa puolestaan kannattaa järkyttävien postikulujen takia käyttää vain erikoistarjousten aikana, normaalit UPS:n postikulut tuolta nimittäin ovat suunnilleen 25 euroa, täällä tosin olen jokaisen tilauksen mukana saanut jonkin näytteen. Kaikkia mainitsemiani olen kuitenkin itse käyttänyt ja kaikissa on omat puolensa. Jokaisesta tuotteet tulevat suunnilleen viikossa, HQhair saattaa kuitenkin tällä hetkellä olla muutaman päivän muita nopeampi.

Pariin otteeseen olen iloinnut löytäneeni tutuista nettikaupoista (kuten asos) Narsia, mutta sopimuksensa takia he eivät voi toimittaa niitä Suomeen, joten innostus on ollut turhaa.

Olen aiemminkin sanonut, mikä mua Narsissa viehättää ja mistä en varsinaisesti pidä, mutta sanon vielä kerran, että suurin innostus minulla on ollut siveltimiä kohtaan. Ne ovat ihan uskomattoman pehmeitä, mutta samalla tarpeeksi jämäköitä ja muotonsa pitäviä. Yhtään karvaa ei ole siveltimistä irronnut (toisin kuin esim. hehkutetuista Mac-siveltimistä, jotka on ostettu suoraan Macin tiskiltä). Toki siveltimet ovat oikeasti kalliita ja halvemmillakin varmasti pärjää, aina on kuitenkin mukavampi tehdä töitä hyvillä välineillä ja mulla on aikomus kuitenkin käyttää niitä työkseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uusin

Perfektionismin loppu

  Pefektionismi sanana herättää monesti hyvin erilaisia tunteita. Joillekin se aiheuttaa vilunväristyksiä, sillä he kokevat, että kun ihmine...